הבלוג שלי ולמה נשיות?

נשיות, טיפוח, קוסמטיקה ומה שביניהם

 

ברוך שעשני אישה? בתכלס, כן. אבל רגע לפני שאנחנו ממהרות לענות בחיוב, בואו נודה, טיפוח הנשיות ושגרת טיפוח קוסמטית היא מהנה, אך מחייבת מאוד. אז הנה לנו מאמר שלם, שבו אנחנו מדברות רק על מה שאנחנו אוהבות!

 

מאמר שלם, שכולו מושגים שכנראה בעיקר נשים יבינו, פדיקור, מניקור, לק ג'ל, לייזר, אומברה וטיפולי אנטי אייג'ינג. סריקה כוללת של טיפוח, נשיות, קוסמטיקה ומה שביניהם.

10 אצבעות לי יש
ידיים ורגליים להתפקד! במיוחד כאשר מדובר בקיץ, אבל לא רק.
בואו נודה באמת, פינת האור החודשית של כל אישה זה התור לציפורניים, מסכימות?
לפחות שבוע מלפני התור, את כבר יודעת איזה לק תבחרי לפדיקור, איזה צבע יככב במניקור, איזו צורה, מה האורך ומה את הולכת לספר לקוסמטיקאית שהיא עוד לא שמעה ממך בפעם הקודמת.

תמיד כיף לצאת מהלק ג'ל עם ציפורניים מטופחות, מלאות ברק, עם צבע חדש שמוסיף לנו רעננות לכל לוק ומחזק פי כמה את תחושת הנשיות שלנו. ברוך בורא הלק ג'ל.

חוט, שעווה ולייזר
בקיץ, בחורף, בקו הביקיני או בין הגבות – תמיד כיף להרגיש חלקה וריקה משיערות.
כל אחת בשיטה שמדברת אליה, הסרת שיער בסכין, בשעווה קרה או בשעווה חמה, בחוט, בלייזר ובדרכים אחרות ונוספות.
זה מתחיל מהסרת שיער ברגליים ומטפס עד לסידור וניקוי הגבות.

פנים מוארות ועור חלק
מסכות פנים זו אהבה בפני עצמה. טיפולי פנים, טיפולי קוסמטיקה מתקדמים וכל מה שכרוך בזה. אמנם אנחנו מגיעים לקוסמטיקאית לטיפולים מסוג זה לעיתים נדירות ורחוקות יותר, אבל בינינו? עבורנו זה הפינוק האמיתי.

הריחות של המסכות, הטיפול העמוק, טיפולי היופי האחרים ועיסוי הרקות. תמיד המבט בראי לאחר תוצאות טיפולי הפנים אצל הקוסמטיקאית הוא מרגש, תמיד הפנים זוהרות וכולנו מחייכות לעצמינו חיוך מרוצה, גדול, אושר אמיתי.

חברנו הטוב ביותר – הספר!
יום שיער רע – הופך את היום כולו לאיום. איך שהשיער מסתדר לנו בבוקר, ככה כל היום שלנו נראה. הבילוי במספרה הוא אחד מטיפולי היופי הארוכים, ההמתנה לתור, ההמתנה עם הצבע או ההחלקה על השיער, הייבוש, התספורת, פשוט הכל אורך זמן… זה בדרך כלל מסתכם בשעתיים במצב הטוב, יכול להגיע גם ל-7 שעות במקרים של טיפולים ארוכים שכוללים גם הבהרה וגם החלקה. אבל העיקר שנצא מרוצות, לא?

שעת צביעה
עוד דבר אחד, אחרון והכי חביב! האיפור כמובן… לא כולנו מתאפרות, אבל אלו שכן – משקיעות בכל פס, בכל צבע, בכל גוון. קופסת אודמים עשירה בצבעים, במרקמים, ליפגלוס שקוף, ליפסטיק מט ואודם רגיל.

הטקס מחיל בנראות הפנים – עליהם אחראיים המיקי אפ והפודרה כמובן, ממשיך לעיניים עם המסקרה הנכונה, המאריכה, המעבה ועם האייליינר במריחה מדויקת. הטקס מסתיים באודם תואם להופעה – בהיר, כהה, אדמדם או ורדרד, העיקר שיוסיף לנו קצת צבע לחיוך!